sobota, 8 lutego 2014

Podsumowanie działalności na blogu

Cześć!
Dziś mam dla was podsumowanie całej działalności na blogu! Jeśli szukacie jakiegoś tematu, to koniecznie przejrzyjcie!
A i chciałam przeprosić was, że zwlekałam z tym tak długo... Ostatnio jestem ciągle gdzieś, a jak siedziałam przed komputerem, to zapominałam. Przepraszam!
Dzisiaj jadę znowu do kumpeli na nockę, w zeszłym tygodniu też u niej byłam na noc i było świetnie!
I jeszcze powiem wam, że powoli zakładam nowego bloga, ale nie na blogspocie, ani na wordpressie, ani nic w tym stylu! To będzie taka mała niespodzianka, a blog będzie związany ze mną i z modą, a drugi z komunikacją interpersonalną, doskonaleniem siebie itd.
Jeszcze zamieszczę adresy, nie martwcie się! A być może przeniosą tego bloga na troszkę inny adres, ale jeszcze nie wiem, na razie nie planuję. Pozdrawiam!