wtorek, 11 lutego 2014

Zostawmy po sobie nieśmiertelny ślad! - nietypowa motywacja.

"Popełniać błędy to rzecz ludzka; potknięcia zdarzają się często; umiejętność śmiania się z samego siebie to oznaka dojrzałości." 
William Arthur Ward
Myślę, że wszyscy mogliby zgodzić się z wyżej zamieszczonym cytatem. Tak więc, gdy upadniemy, zaśmiejmy się, jacy byliśmy niewytrzymali i podnieśmy się - wytrzymajmy dłużej.

"Nigdy nie przerywaj swojemu wrogowi, gdy popełnia błąd."
Napoleon Bonaparte
Pięknie powiedziane... Sądzę, że można do tego przypisać również sprawianie pozorów - nawiązując do motywacji; wczoraj natrafiłam się na "motywator", na którym napisane było coś w tym stylu: to, że jestem dostępna na facebooku, nie znaczy, że nie ćwiczę; ja tylko sprawiam pozory, żeby reszta dziewczyn straciła czujność.
Szczerze rozbawił mnie ten motywator, bo sama tak robię, tylko nigdy nie miałam powodu "by straciły czujność"...

"Można posiadać zbyt wiele. Człowiek posiadający jeden zegarek wie, która godzina. Człowiek posiadający dwa nigdy nie jest tego do końca pewien."
Lee Segall
Z treningiem jest podobnie kochani. Gdy prowadzimy trening tylko na brzuch, to wiemy, jakie mięśnie nam się rozwijają, gdy na nogi, to też jesteśmy świadomi działających mięśni itd... Gdy prowadzimy dwa treningi na raz, dodatkowo na całe ciało, możemy nie wiedzieć które mięśnie pracują, możemy w ogóle nie wiedzieć co to są za mięśnie, mimo że znamy (mniej-więcej) ich położenie. Czyż nie?

A teraz przejdziemy do "gwiazdy programu" czyli Zostawmy po sobie niewidzialny ślad!